Gårdagen.

Som sagt, David och Linus kom hit igår kväll så vi fyra satt i köket och drack bärs och tjötade fram till småtimmarna. Olle hade köpt jätteäckliga öl till mig så jag höll mig dock till cider och Varm & Kall. Helt okej det med :)
Det var inte direkt tänkt så men fyllnade till ordentligt det sista, ehe. Så efter att vi hade kollat på Samson Biceps fantastiska skådespeleri och Ron Jeremy när han sjunger Wrecking Ball (hahahaha, låter ju som en helt annan fest detta) och festen hade dött ut så satt Olle och jag i sängen och vräkte i oss mat och somnade till Hot Shots. Helt fantastiskt!
 
 
Världens finaste kiiise var såklart med.
 
Valross.
 
 
Och idag är vårat kök såhär fint. Nej vi har inte orkat städa än, haha! Tycker det är det värsta som finns när man är bakfull och känner doften av avslagen öl, fyfan. Kväljningar..Har legat på sofflocket och käkat pizza hela dagen istället :) En söndag helt i min smak!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback