Flashback Friday part 2 - Egypt.

Nästa resa var två år senare, och då åkte vi tillbaka till Egypten. Denna gången snorklade vi en massa och åkte ner till Luxor och Konungarnas Dal.
Och om araberna var galna i en blek och småfet svensk tjej två år tidigare, så var det ingenting mot när jag hade rosa färg i håret denna gången! Fick till och med ett helt seriöst frierierbjudande. Han hade ett allvarligt deep-talk med mig (hjälp, dör bara jag tänker på det! det var fruktansvärt!) och pappa blev bjuden hem till karln (som redan hade en höggravid fru) så han skulle se vad han lämnade bort sin dotter till. Pappa tyckte såklart att det var dökul och spelade med och gick hem till nissen som bodde i ett litet skyffe någonstans i Hurghada. Som tur är så sålde han mig inte för hundratalet kameler, så jag fick komma hem igen, haha! Tack pappa!
 
Bildbomb!
 
Solnedgång över Hurghada / Fin utsikt från hotellrummet!
 
 
 
Nilen.
 
 
 
 
 
Mammi och jag <3

 
 
 
En liten, jättesöt tjej började jaga mig i vattnet! / En av killarna som jobbade på stranden kom fram och ville ta kort tillsammans med mig. Han och hans kompis ville ta kort med sin kamera också, ehe. Vad de nu skulle ha de bilderna till..man ba "eh jaha ja, ja jag får väl stå här och se näpen ut då. he he.." HAHA! xD
 
Några japaner begravde sin polare!
 
 
Mums!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback