Ny design

Äntligen klar! Blogg.se har krånglat som tusan med mig idag, så det tog ju säkert 20 gånger längre tid än vad det skulle göra. Men nu har i alla fall bloggen fått sig ett ansiktslyft vilket känns väldigt bra. Fortfarande lite småsaker som jag inte är nöjd med, men samtidigt vet jag inte hur jag skulle vilja ha det istället så det får vara tills jag får lite nya idéer.

Hur ser designen ut för er?
 
 



Ser kalasbra ut smulan !

Svar: :*
Whatsername

2014-12-30 // 20:24:22

Ser ut som för dig! Supersnyggt!

Svar: Bra att det funkar som det ska! Tack :)
Whatsername

2014-12-30 // 21:19:57

Blogg.se hade världens strul hela natten, då jag försökte publicera några inlägg inför 2015... Men nu har det funkat smidigt och bra :) Din design är verkligen superfin, har också gjort en ny och finns numer på www.missblackstar.se :)

Svar: Jobbigt när det blir så "/
Tack så mycket! Din är jäkligt snygg den också :)
Whatsername

2014-12-31 // 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback