Måndag

Igår var vi i Göteborg och hjälper min syster att flytta. Jag fick med mig två stycken kassar hem med kläder som hon skulle slänga. Hann kika igenom lite av det igår, men var tillslut tvungen att gå och lägga mig eftersom jag skulle upp klockan 4 imorse och åka och jobba.
Well. Vaknade klockan 4, svinsjuk och mådde bajs. Vad fan är det här? Kommer aldrig bli frisk.

Sååå, fram tills nu så har jag legat under mitt täcke i soffan men ett huvud som en vattenballong. Tänkte sortera bort lite kläder som jag fick igår och försöka hitta plats åt dem i garderoben. Hur det nu ska gå till, haha! Det är aningens fullt där inne. Garderobsrensning kanske?

Igår upptäckte jag att katterna har tuggat på min kamerasladd, vilket gjorde mig förbannad. Har köpt en miljon grejer som de kan ha att tugga på, och så väljer de att tugga upp mina kamerasladdar, mobilladdare, sladden till plattången..men aldrig Olles grejer! Morr. Och imorse slängde Benjamin ner min dator i golvet. Så får se om den funkar. Ehe. Kattskrällen.

K.a.o.s i vardagsrummet just nu.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback