Värmedjur

Det blev bara en liten ridtur idag, regnet öste ner så det var inte så jättemysigt att sitta i sadeln..det var i alla fall det sista jag gjorde i stallet idag, så åkte hem direkt efteråt. Genomblöt och kall. Så nu myser jag under en filt i soffan med världens bästa element på mig. Finns nog ingen mysigare eller kärvänligare kisse; oavsett om man ska ligga på örat en stund på sofflocket eller lägga sig och sova i sängen så ska han alltid vara med och sova på en, bredvid en, med en. Jämt! Och trampa trampa trampa, kurra kurra kurra, prata prata prata. Gos!






jag brukar somna om nån av mina katter ligger och kurrar på mig, sååå mysigt :3

Svar: Jaaa, det är helt underbart! Älskar de små djuren :3
Whatsername

2014-08-22 // 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback