Sömntutor..

Igår så åkte Olle in till Göteborg tillsammans med din kusin Robin för att kolla på Hammerfall som spelade på Liseberg. Samtidigt så kom Emma hit hem till oss, så vi snattrade om hur det hade varit på Rhodos (herrejävlar säger jag bara, tänker aldrig i mitt liv åka dit!) samtidigt som jag pysslade här hemma.  Vi hämtade hem grabbarna mitt i natten, så vi har haft både Emma och Robin som sovit över här inatt.
Jag gick upp tidigt som fan för att tvätta, och har samtidigt passat på att städa så ljudlöst jag kan eftersom vi ska ha utflyttningsfest här ikväll. Och varje timma var jag tänkt att "nästa timme kanske de vaknar!", men alla tre ligger fortfarande och snarkar. Vad gör man då? Jo, man dukar fram en frukodtbuffé!  Det kan man ju inte motstå att gå upp till :) Dessutom måste vi hinna till systemet, så det är väl bäst att jag får upp de där jävla tröttisarna nu!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback