Ponnyridning

Idag har jag varit iväg hela dagen och hjälpt till med ponnyridning på Bondens Dag på Åkrabergs Trädgård. Lyckad dag med mycket folk, men är sviiintrött nu. Det var egentligen tänkt att vi skulle festa ikväll, men vi skiter i det och har en lugn kväll hemma istället med snask och film. Verkar som att det blir American Hustle, vem tackar nej till en film med Christian Bale? :) Taggar för fest med mina brudar nästa helg istället! Ganska skönt att slippa vakna bakis imorgon :)






Det är faktiskt galet skönt att vara t.ex på en fest nykter och bara tänka "HAHA va skit ni kommer må imorgon, det kommer inte jag" xD /skadeglad tjej haha

Svar: Så sett är det jävligt gött att vara på fest nykter! Men annars tycker jag att det är jävligt tråkigt, haha :p man har roligare onykter ;)
Whatsername

2014-08-25 // 12:55:49

Det är faktiskt galet skönt att vara t.ex på en fest nykter och bara tänka "HAHA va skit ni kommer må imorgon, det kommer inte jag" xD /skadeglad tjej haha

2014-08-25 // 12:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback