Pannkakor utan mjöl.

Haha åh, jag måste ju tipsa om en grej! Jag såg den här bilder på 9GAG's instagram för några veckor och kände att jag, som är The Queen of Pancakes, var tvungen att testa. Olle tyckte att jag i princip var dum i huvudet eftersom han tyckte att det verkade svinäckligt, men jag körde på ändå.
Och vet ni? Det smakade faktiskt helt okej! Absolut inte som pannkakor, men typ..omelett med banansmak, haha! Jag tog i en massa kanel också, vilket gjorde det ännu bättre. Men blir proppmätt, håller sig mätt länge, och det bästa av allt är att det inte innehåller något vitt mjöl :) Perfekt till frukost!
 
 



har också testat såna pannkakor, det är faktiskt ätbart :)

~ Du glömmer väl inte att fråga ngt i min frågestund? Perfekt tillfälle att få veta mer om LKG, bilolyckan, flytten, det militära, utbildningen osv. http://www.nattstad.se/idahtt/kor-pa-fragestund-pga-bloggtorka-14957390

Förlåt om du inte gillar sånt här ~

Svar: Det är det verkligen :)
Whatsername

2014-08-09 // 10:25:17

hahah jag älskar bananpannkakor! ända jag ogillar med dem är att det är så djävulskt svårt att vända på skiten... eller är det bara jag som är dålig?

Svar: Eftersom jag är The Queen of Pancakes så tycker inte jag att det är svårt, ehe. Men om den är svår att vända så vänta liiite till ;) Sen så tycker jag att mycket spelar roll vad man har för stekpanna också. MVH Pannkaksnörden_91.
Whatsername

2014-08-11 // 02:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback