Långt jävla hår!

Försökte få kort på hur långt mitt hår har blivit, men såg mest mörk, svår och suddig ut. Inte så jäkla lätt att ta kort på svart hår när man nästan enbart har svarta kläder på sig.
Anyways. Mitt är på riktigt typ 2 cm från min buttcrack. Det växer som tusan, och nästa gång jag ska färga hela håret och inte bara utväxten så lär jag ju behöva typ 3 paket hårfärg. Undrar hur långt det kan bli. Till röven? Knävecken? Hälarna? Kanske kan jag moppa golvet med det tillslut. Älskart! Vem fan behöver löshår? ;)






Jätte fint ju! Väntar på att mitt hår ska samla ihop sina sista krafter och växa med samma fart! Bara hälften kvar, ungefär haha!

Svar: Tack! :) Haha, heja heja! :D Men det är inte alla hår som kan bli långt heller va? :o
Whatsername

2014-08-25 // 06:48:48

Haha eller hur! Det är jätteofta jag fått frågan vart jag köpt mitt löshår ifrån haha.. få som tror att det är mitt riktiga!

Svar: Samma här! Eller, en väldigt vanlig fråga är om det är mitt riktiga hår eller löshår. Och när man säger att det är ens riktiga så tror de nästan inte på en och vill typ dra i håret för att se att det är äkta xD
Whatsername

2014-08-25 // 13:03:35

Svar: Nä det är nog lite olika på vilken kvalité och sorts hår man har! Mitt var jätte långt förut. Sen klippte jag det :( Så dumt gjort haha

Svar: Ojdå, tråkigt att det inte vill växa ut igen :( har iofs hört fler som haft långt hår, klippt av det och sen inte kunnat få långt igen. Skumt!
Whatsername

2014-08-25 // 22:05:25

Önskar jag kunde ha löshår, men får bara migrän då. Jag vill ha ner till midjan. Har precis fått ner till axlarna...

2014-08-30 // 13:08:03

Glömde skriva att jag kommer inte börja färga mitt igen förrän det är ner till midjan och då blir det hos frisör. :D

Svar: Ojdå, vad jobbigt "/ Lät ju inget vidare. Är det pga att det sitter någonting där hela tiden då eller tyngden, eller varför får du migrän av det? Haha ja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, som de säger ;)
Whatsername

2014-08-30 // 13:08:49

Tror det är att det sitter ju där hela tiden och trycker mot huvudet. Det kan orsaka migrän. Jag vet en tjejkompis som påstår att hon får migrän bara av att ha sitt uppsatt. Jag kan iaf ha mitt uppsatt. Nu när jag inte vill se hur kort hår jag har så brukar jag ha mitt uppsatt i en klämma varje dag. :) Funkar finfint istället för löshår.

Svar: Men fy vad jobbigt det lät att inte kunna ha sitt hår uppsatt! Jag hade blivit tokig om mitt långa hår hade varit överallt hela tiden, haha.
Whatsername

2014-09-03 // 07:25:23

Jo, håller med dig.

2014-09-07 // 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback