Krångelkväll.

Herregud vilken panikkväll det blev igår! Jag fick för mig att jag skulle uppdatera programvaran i min iPhone, men det blev helt galet. Av någon anledning så kunde den inte uppdateras, så jag var tvungen att återställa hela mobilen för att "få tillbaka" den. Tror ni det gick? Nej! Fick lite panik där ett tag, men med lite fix och trix och en hel del hjälp av karlsloken så kunde jag äntligen återställa den. Självklart fick jag tillbaka alla bilder och så eftersom iTunes alltid säkerhetskopierar allting när man kopplar in mobilen i datorn, men ALLA mina appar var borta! Puts väck! Och jag som hade typ 62 stycken kan ju omöjligt komma ihåg varenda liten app jag hade..som tur är så finns iCloud, så det löste sig ganska bra det också. Men fy fan, hela denna proceduren tog ju hur lång tid som helst, så när jag var klar så var jag helt slut och däckade på soffan. Kul kväll.

Anyways. Idag jobbar jag ett kort pass och laddar upp framför Nyhetsmorgon med Benjamin kurrandes på magen. Det lär inte gå i många knop idag, haha.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback