Hej igen!

Här har det ekat tomt i 4 dagar, och Agnes håller på att bli skogstokig av att bloggen inte uppdateras så nu är det väl dags för mig att kika in här :) Var som sagt i Falköping i helgen, och har sen jobbat och varit allmänt svintrött. Jobbade kväll förra veckan, så att ställa om och börja gå upp klockan 4 på morgonen istället är jävligt jobbigt. Så ja. Jag sov 12 timmar inatt, haha. Så himla skönt!
 
Idag har jag mest tänkt fixa hemma, packa upp helgens grejer och så vidareee. Sen i eftermiddag åker jag till stallet och tar ut ridlägergänget på en utetur! Gjorde det igår också, och hade Prins. Och vad ska jag säga? Det märks att jag bara har ridit honom 2 gånger de senaste 2 veckorna, och att det är andra som har motionerat honom resten av dagarna. Tölten, traven och galoppen har blivit sämre, han går emot bettet, är framtung, fjantar runt, är rädd och stannar för saker. Usch, är så besviken. Vi hade riktiga diskussioner igår och jag fick jobba som ett jäkla djur. Men han kändes okej mot slutet, i alla fall såpass att han inte bara tog bettet och bara droooog emot handen i tölten, utan att han faktiskt tog förhållningarna = kunde faktiskt inverka och jobba för en bättre tölt. Suck. Tur att jag får mer tid för ridning framöver!
 
Nu ska jag fixa en stooor frukost som jag ska fläska i mig innan jag sätter igång och röjer. Håller tummarna för att vi har bacon hemma!
 
Ooooch så vill jag dricka öl och lyssna på metal med denna bruden snarast! Vi har inte setts sen Sweden Rock :o Bilderna är från när Iron Maiden gästade Friends Arena 2013. Front Row, såklart! Efteråt var vi nersvettade, nervattnade och supersnygga :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback