Bonnabränna.

I torsdags när jag var ute på en 5-timmarstur så var det perfekt ridväder ute; soligt, växlande molnighet, lite fläktande vindar och någontstans mellan 20 och 25 grader varmt. Underbart! Nackdelen med sol + vind är att man inte känner när man bränner sig. Och jag som har varit noga med långärmat i stallet hela sommaren eftersom jag bränner mig så lätt, var dum och tog t-shirt dagen till ära. Inte så smart när man ska vara i solen i 5 timmar. Detta resulterade i att jag fick en supersnygg bonnabränna; både på överarmarna efter t-shirten, men också på handlederna efter ridhandskarna. Tur att jag går omkring med kortärmat och handskar hela dagarna på jobbet, men jag hoppas fanimig att det bleknar fort, ser ju helt muppigt ut.
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback