Blött som fan!

Haha, helt ointressant egentligen men måste visa.
I söndags så höll jag i en 5-timmarstur igen, och väderprognosen sa att det skulle regna hela dagen så jag la fram min bästa vattentäta jacka på hallgolvet på morgonen innan jag åkte hemifrån. När jag skulle åka och plockade upp jackan från golvet så bara forsade det kattpiss från den..kattjävel..så jag var såklart tvungen att ha på mig något annat. Har bara lite halvkassa jackor, så jag fick helt enkelt köra med två stycken!
Första halvan av turen så var det riktigt bra ridväder; mulet men inget regn, bara lite småduggigt någon gång. Men andra halvan så ÖSregnade det i princip hela tiden! Mina regnbyxor läcker in, så jag sket i att ha på mig dem över huvud taget. Så ni kan ju gissa hur blöt jag var! Ända in till muffen ska jag ta och meddela! Det tog två dagar för ridhjälm, byxor, jackor, tröjor osv att torka, haha! Det enda som var torrt var röven :p

Och varför ser jag ut att ha en jävla ankröv?!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback