Äntligen fredag!

Hej hej hemskt mycket hej!
Gick upp i ottan idag även fast jag inte börjar jobba försen om två timmar. Det har nämligen varit en tjej här och kollat på lägenheten, och hon blev mycket positivt överraskad och tyckte att den var såå fin så det var kul :) Jag gillar ju våran lägenhet väldigt mycket och tycker att den är väldigt mysig, men nu är det dax för någon annan att bo i den. Känns så bra! Idag är det ju till och med exakt två månader kvar tills vi får nyckeln till den nya, tjoho!
 
Nog om det.
Ska som sagt jobba en sväng idag, och direkt efter åker Olle, katterna och jag upp till Falköping. Vi kommer spendera helgen tillsammans med min syster och hennes sambo hemma hos pappa, vilket kommer bli kuligt eftersom det var längesen vi alla var samlade. Hade ju varit bra timeat om Sotis ville bli fångad också så han kunde få komma hem till pappa..men icke! Grannar har ringt tre dagar i rad nu om att han har traskat omkring här runt om och utanför, men han är så jävla svårflörtad! Skönt att veta att han lever i alla fall. Och han har antagligen skaffat sig en kattkompis också! Tänk om det är en kattjej som han har flörtat in sig hos..han kanske lever livet i det fria och inte alls vill bli fångad och åka hem till Falbygden, haha! :D
 
Dags att göra nytta. So long.
 
Favoritbild från i höstas.
 



Vad roligt att hon blev positivt överraskad! :D

Svar: Ja, verkligen! Det hade jag inte väntat mig :)
Whatsername

2014-08-01 // 11:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback