Söndag.

Nemen god morgon!
Känner mig som ett ök idag. Hade sån jäkla energi igår och pysslade och grejade hela dagen, så det kanske inte är så konstigt. Förutom en tvättid nu i eftermiddag så har jag inte haft någonting alls planerat denna helgen, vilket har varit väldigt skönt. Känns som att jag inte har gjort annat än flängt runt varje dag och haft saker inplanerade den senaste tiden, så skönt att bara ta dagarna som de kommer. Dessutom har karlsloken varit iväg i Skåne och jobbat sen i fredags, så jag har varit helt ensam med katterna. Även om jag självklart har saknar honom så har det varit så jäkla skönt med egentid! Har gjort det vårfint på balkongen, bytt gardiner, storstädat, lyssnat på flummusik och hej och hå..hade det inte varit för den jävla punkteringen så hade jag åkt iväg och köpt blommor till balkongen (HAHA! TANT!), men nu är jag strandad. Jag kan ju byta till reservdäcket, men vettefan om jag vågar haha! Det får vara Olles uppgift när han kommer hem ikväll helt enkelt. Höhö.
 
Nu ska jag ta mig en lång jäkla dusch och sen sätta mig i solen på balkongen och käka en brakfrukost. Sen ska jag fortsätta att plöja igenom blogginlägg på Bloglovin'..50 stycken av ca 650 är genomlästa än så länge. Kommer bli en lång dag, haha.
 
Linslusar (löss?) till katter. Planterade två blommor igår, kors i taket. Vill ha meeeeer!



Linslöss <3

Svar: Hahaha, jaaa det heter det väl? ;)
Whatsername

2014-04-27 // 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback