Releasefest.

I torsdags så hade H.E.A.T releasefest av sin nya skiva på Shock i Götlaborg. Daniel och Agnes hade båda varit med och tävlat om en VIP-biljett, och båda vann! Hur fan lyckas man?! Haha. I alla fall, de fick ta med sig varsin kompis och Agnes frågade om jag ville hänka. Jag lyssnar inte på H.E.A.T och tycker inte att de är speciellt bra, men Agnes gillar jag så det var klart att jag hängde med!
Vi började med några bärs hemma hos Daniel och Agnes och tog oss sen vidare (i regnet...) till Göteborg. Goodiebags, gratis alkohol, utlottningar (var ett jävla nummer ifrån att vinna en 4-dagars VIP-biljett till Sweden Rock. ETT jävla nummer!! kasjfsjkfnsldk) och en liten trudelutt från bandet inne på Shock innan alla drog vidare till Palace på andra sidan gatan. Jag skulle upp dagen efter så kunde tyvärr inte stanna natten lång och festa.
 
Före alkohol och regn, med platt hår.

 
Världens snyggaste brud i världens snyggaste linne // Mupp.

En öl innan VIP-festen drog igång.

En vimmelbild från Shock. Typ den enda där man ser Agnes och mig, mitt i sörjan haha! Tack och lov.

 
 
 
Okej, det här var ju lite pinsamt haha.. Som sagt så lyssnar jag inte på H.E.A.T och den enda människan i bandet jag känner igen är Erik, och enda anledningen till att jag känner igen honom är för att han var med i Idol för hundra år sedan. I alla fall, just när denna bilden skulle tas av Agnes så stod jag och snackade med grabbarna, och helt plötsligt ställer sig Daniel och ska bli fotad av Agnes. "Är det fotograferingsdags?" frågar killen till vänster. "Ajjemen!" säger jag och tar fram det obligatoriska långfingret. Sen i efterhand har jag förstått att han spelar ju fan i bandet, haha!  pinsamt att jag inte fattade det! Lite mobbat att gå på ett bands releasefest och inte veta hur bandmedlemmarna ser ut ens..skäms på mig.



Nya H.E.A.T. är helt ok måste lyssna in mig mera överraskingen var Dynazty ´s nya album låter riktigt intressant.

Svar: Får ta och lyssna på den :)
Whatsername

2014-04-27 // 17:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback