Poser!

Igår kändes det som att jag fick typ en miljon aviseringar på Facebook om att min pärla Agnes hade taggat mig i en jävla massa foton. Det var bilder från bland annat när vi var på inflyttningsfest hos en kompis för två månader sen. Och jag vet inte, men det känns som att det bara var bilder på mig posandes tillsammans med andra människor som var där, haha! Jag har väldigt svårt för att se normal ut på bild, vilket känns sådär när det kommer upp en miljarrrd bilder på mig på Facebook där jag pekar finger och ser bajsnödig ut. Kolla bara här;
 
Mimmi sitter och tänker på pizza.
 
Mimmi är en Crazy Nose genom ett plastglas.
 
Mimmi ser ut som en tjurig 5-åring som inte får lördagsgodis.
 
Ovetandes om att Agnes tar kort, så såhär ser jag antagligen ut på riktigt..med fingrar i ansiktet.
 
Okej, en nästan normal bild. Men på Niklas min ser det ju ut som att jag har lagt en äggmök. Och varför i hela fridens namn står jag sådär med glaset?!??
 
Yey, någon att posa tillsammans med! *puta med läpparna (och magen) och hålla \m/ i plastglaset*
 
Det obligatoriska långfingret.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback