Påskafton.

Det blev en riktigt bra påsk för våran del! Vi blev inbjudna på knytkalas/fest hos en av Olles bröder, så vi styrde kosan in till Varberg och festade och käkade god mat tillsammans med ett härligt gäng :) Sen att det kom folk som jag mer eller mindre ville strypa senare på natten behöver vi ju inte prata om, haha..vi festade i alla fall till gryningen (tror jag gick och la mig klockan 7 på morgonen och vaknade typ 2 timmar senare) och hade det väldans trävligt! Och dagen efter kollade vi på Bad Grandpa, så påsken blev ju ganska komplett!
 
 
 
 
Ja, det var väl ungefär så många bilder jag tog denna påsken. Haha! Plus lite roliga videoklipp när tösera är fulla och glada och går bärsärk på dansgolvet. Men sånt får inte visas :p
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback