Fler bilder från helgen!

Okej, här är bilderna från i söndags från helgens Jóhann-kurs. Sen ska jag inte spamma fler ridbild-bomber på ett bra tag ;p

Av de Jóhann-kurserna jag har varit på så har nog den här varit den bästa för mig! Alla har såklart varit superroliga och väldigt lärorika, men denna var något speciellt. Nu har jag ändå ridit islandshäst i två år och känner att jag kan ta till mig det han säger på ett helt annat sätt. Nu ska man bara försöka få in allt i vardagen också :) Blir en himla massa fokus på att han inte ska bli framtung, att rida honom med ordentligt med energi fram till handen och att han ska svara på förhållningarna och inte gå emot handen. Väldigt självklart i all ridning, men Prins är en så jäkla tung och svår häst att rida, och blir väldigt lätt framtung utan att man riktigt märker det..Som Jóhann sa; han är ingen kvinnohäst! Haha, och nej det är han verkligen inte! Är mör i hela kroppen efter den där helgen. Men nu ska vi baske mig kämpa på :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



jättefin häst!

Svar: Tack! :)
Whatsername

2014-04-01 // 21:21:25

Hej hej. Har du tagit lite vårledigt från bloggandet eller krånglar sidan för det senaste inlägget jag kan se är från 1 april?

Svar: Sidan funkar finfint! Har dock lite annat på gång som tar ganska mycket tid, plus att det helt enkelt inte har blivit av. Men snart kommer jag igång igen :)
Whatsername

2014-04-22 // 07:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback