Saturday Night

I lördags åkte Emma och jag till Falkenberg för att festa med några av hennes kompisar där. Jättekul att träffa nytt folk och så, men om jag ska vara ärlig så har jag nog aldrig känt mig så missanpassad, någonsin haha! Sen så kanske inte ska rada upp grejer här.. Men till exempel så fick man inte lyssna på en endaste låt som man själv gillade, för det var tydligen inte riktigt party. Hepp. Själv kan man ju tycka att alla ska få lyssna på det som de gillar så alla blir nöjda och glada och tycker att det är fest, men det tycker visst inte alla :) Haha, så det blev bara dunka dunka, untz untz, blipp blopp och irriterande smurf-röster på högsta volym. Jag som absolut inte gillar den typen av musik trodde att jag skulle bli tokig i skallen. Men jag överlevde det med :)
Hur som helst, medans resten av tjejerna gick till Bratt (tror jag det hette?) så gick Emma och jag till andra sidan gatan till Downtown där de spelade musik i vår smak. Drack Motörhead-öl (fan vad god den är, älskarn!) och träffade schysst folk. Vi stannade till stägning och hängde sedan vid pizzerian för att vänta in de andra tjejerna. Där fick jag en jeansväst av en kille, och den skulle alla prova. Eh ja. Sen gick vi på efterfest med några av den som vi träffade på Downtown. Gick sen hem i gryningen och kylan, satt uppe och babblade en bra stund och somnade någon gång 9-halv 10 på morgonen. Vilken natt :D
 
Trevlig snubbe som jag satt och snackade Iron Maiden med. / Hahaha, min nya kompis. Vi satt mest och sjöng och muppade inne på Downtown. Självklart fick han prova min nya snygga jiiiinsväst!
 
Någon random snubbe som ville prova min snygga jiiiinsväst. Lite liten kanske? xD / Random snubbe och en som jag trodde var min kompis eftersom de var så lika, haha.
 
Efterfest.
 
Efterfest.
 
Hemgång klockan 6 på morgonen.
 
 
Emma hade med sig världens prassligaste sovsäck, lät som att hon sov i en papperskasse. Typ. Blev väl ungefär 2 timmars sömn den morgonen haha.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback