Liseberg

Här kommer en bildbomb från när vi var på Liseberg i söndags! Vi fick helt perfekt väder och inte alls mycket folk (max, och då menar jag MAX, 20 minuters kö). Perfekt att åka dit med sambo och två kompisar :)
 
 
 
 
 
Rum för hårresande! / Killarna ville sätta sig på Spökbaren och ta EN öl. Slutade med säkert fyra groggar var för killarna eftersom de var så jääävla goda! YUM!
 
Efter alla grymt goda groggar (smakade en sipp här och där) så blev denna frozen strawberry daiquiri en riktig besvikelse! Usch och blä, den smakade fisring!
 
 
Pojkarna i Jukebox. Som hade fått nya bilar! Och de måste ha trimmat hela karusellen, för tyckte den gick mycket fortare än vad den gjort innan! Så jävla kul :D Vi åkte den typ hundra gånger, haha!
 
 
 
 
 
 
 



svar: hahaha jaså? shit! snygga vi var för 7 år sen då haha!

2013-09-13 // 13:47:01

Man blir som en onge igen på Liseberg ;)

Svar: Bootsen är dret snygga ja! Hittade dom på Nelly!

Jag bor på världens trööökigaste ställe.. sunne, i lille värmland! Men skulle lätt kunna flytta till göteborg !;)

Svar: Sv: Haha, jaa! Men det är fan pinsamt för jag skriker värre än småflickorna...HAHA!Tack! Då ska jag dra ett kik där!
Tänkte mig inte dig som värmlänning faktiskt, haha! Men det måste betyda att du har en häftig dialekt ;) Flytta till Bästkusten vettja!
Whatsername

2013-09-23 // 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback