Kan inte låta bliiii!

Ännu fler rull- och bockbilder på Prins. Kan verkligen inte låta bli att knäppa kort när jag släpper ut honom i hagen efter att jag har ridit, tycker han är så himlans söt! :D Han väljer alltid exakt samma jordfläck, rullar och gör jättesöta grejer med mulen, får ryck och kastar sig upp, och lägger av en serie bocksprång. Självklart blir det några söta ljud i bocksprången också, hähä. Gölligölli!
 
 
Hiiiih! :D
 
 
 
 
 
 



Hahah. men va söt på sista bilden!

Svar: Hihi, visst är han?! :D
Whatsername

2013-09-18 // 23:17:33

Aw, gud så söt!!

Svar: Vill äääär han?! Känner mig dock lite typ efterbliven som står redo med mobilen varje gång jag har släppt ut honom i hagen, haha! Har pinsamt många sånna bilder i telefonen..
Whatsername

2013-09-19 // 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback