Hello iOS7 !

Sen iOS7 släpptes i förrgår så har jag varit jättesugen på att uppdatera min ajfånfäm, men har ändå tvekat lite eftersom folk har klagat endel på det.. Hittade dock en sida på internet nu ikväll som guidade en igenom allt det nya med iOS7, och när jag hade läst igenom allting så tog jag mod till mig och uppdaterade ändå. Orka vara en tråkmåns som är livrädd för förändringar! Förändringar är kul och bra
Kändes som att man fick en sprillans nu telefon ju för fasiken! Fast med alla sina gamla bilder och appar kvar i telefonen. Suttit tills nu och blippat med de nya ringsignalerna och inställningarna och varit som ett barn på julafton. Ett helt nytt utseende och många uppdateringar av funktioner. Sen att apparna ser jättefula och barnsliga ut (vilket verkar vara det alla klagar på..) är väl inte hela världen? :)
 
 
 



Haha, älskar nya uppdateringen :D

Svar: Jag med! Jävligt mycket snyggare än det gamla :D
Whatsername

2013-09-21 // 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback