Freitag

Gomöra! För ungefär en timme sen så vaknade jag av att solen lös i ansiktet på mig. Tänkte att "hmmm, SÅ ljust är det ju inte ute innan Olle går upp..", så jag kollade på klockan på mobilen..Panikuppvaknande! Karslok har försovit sig! Tjoar "Olle! Vakna! Du har försovit dig! Upp! Gå UPP med dig! Du måste upp!", älgar ut i (det numera diskfria) köket och fixar mackor. Pussar sen karlslok hejdå och pöser ner i soffan, fortfarande med hjärtat i halsgropen. Hatar verkligen att vakna på det sättet! Och fattar inte hur alarmen på båda våra mobiler lät bli att ringa. 

Idag är det äntligen fredag och vi har flera roliga saker planerade för helgen! Hade gärna åkt till stallet nu på förmiddagen och ridit ut en sväng på Prins, men är utan bil så jag är fast här hemma. Får helt enkelt umgås med Kosmos och agera lite hemmafru istället. Finns alltid något trevligt att göra, till exempel vika tvätt..tjoho.
När Olle kommer hem så åker vi och köper grejer till diskmaskinen! Är helt exalterad över detta och vill bara börja använda våran nya fantastiska maskin. Nu får vi bara hoppas att den fungerar också.
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback