Festbilder

Häromdan så fick jag Agnes bilder från festen som vi var på hos dem för 2 veckor sen. Vilken linslus jag är, haha :D Och fråga mig inte vad det är med mig och peka finger hela tiden..tror det är roligt. Eller nåt. ähä.
Bilderna är inte i kronologisk ordning.

 
 
 
Påväg att bli en jättesöt bild på killarna..och så kommer Mimmi och förstör med sitt finger, wähähä :D

Påväg till..Skene..? Kinna..? Skene..? Krog. Vet inte skillnaden på Kinna och Skene och har inget lust att lära mig den heller. Hur som helst så var det ju hur dött som helst där, vilket jag hade kunnat räkna ut med röven. Så det blev fyllekäk istället, och sen fortsätta hos Daniel och Agnes.
 
Dubbelhakooor / Fnissande. Vad hände med mitt hår?!

Hela gänget. Förutom Olle och Linus som däckade i soffan. Och Agnes bakom kameran :D

Posa för fullt / Öh? Vafan hände här?!

Så vacker så vackert.

 
 
Söt flaska!

Får väl avsluta med en normal bild, haha :D Mimmi och Mimmi.



äälskar fest bilder ;) trots att jag själv aldrig är så speciellt snygg på dom haha ;)

Svar: haha jomen ja prater som en rekti bonne ja vettu ;) å bor ju på världens jävla bonne ställe också ;) Ja vill flytta te göteborg så du får flytta dit ;D

Svar: Vemfan blir snygg på festbilder?! Inte jag i alla fall!, haha :D Tur att det nästan alltid bara är jag som tar kort, så jag kommer inte med på så många bilder :)
Hahaha, vad kul! Jag som kommer från Falköping, som är världens bonnahåla, tycker att jag pratar bonnigt och känner mig som en utomjordning här höhö..men du verkar vara värre med din dialekt ;)
Jaaa, gör det! Så kan jag övertala karlsloken att flytta dit. Om inte annat så bor jag inte jättelångt ifrån ;)
Whatsername

2013-09-29 // 01:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback