Bihålejävlar

Vaknade tidigt imorse och mådde som en påse skridskor. Tredje gången på två veckor som bihålorna jävlas med mig. Tog en Ipren och gick och la mig igen så nu mår jag lite bättre, men absolut inte hundra. Blir skogstokig på mina jävla bihålor, känns som att jag inte gör annat än äter Ipren. Jobbigt att känna sig sådär smådassig ganska länge också.

Ohwell. Ska iväg till stallet lite tidigare idag för att hjälpa till med mockningen. Sen ska jag hinna med att markarbeta Prins och hjälpa till i ridskolan. När jag kommer hem blir det myskväll för hela slanten eftersom karlslok åker till Norge imorgon och är borta till söndag/måndag. Jag skulle väl egentligen följt med men valde att inte göra det.. Så därför ska jag partaja med Emma på lördag. Fint som snus! Så fram till lördag får jag se till att äta en jävla massa ibuprofen så jag inte blir dålig. ähä.
 
Fanns ingen passande bild, så det fick bli en när jag spänner musklerna för Olle på festen hemma hos Daniel och Agnes, haha!
 



Testa att skölja näsan med saltvatten (googla).
Kanske funkar?

Svar: Låter läskigt! Men ska absolut testa imorgon bitti och se om jag känner någon skillnad. Tack för tipset syrran! :)
Whatsername

2013-09-25 // 19:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback