Thomas-träning

I lördags så hade vi en hel kursdag i stallet med Thomas, som är B-instruktör och har bland annat har ridit in Prins. Har ridit för honom innan, och lördagens lektion var lika givande och rolig som de tidigare gångerna. Thomas tyckte att jag hade gjort ett bra jobb med Prins och han tror att tölten ligger bara runt hörnet. Han säger att om jag klarar av att rida och tölta Prins så kan jag fixa i princip vilken häst som helst, och jag tror honom haha! 

Hur som helst. Här kommer några bilder. Det blev inte många som jag blev nöjd med från själva lektionen, mest massa suddigt och massa staket och grejer i vägen. Tyvärr.
Nu ska jag googla hur fan man får bort sina fruktansvärt fula Kalle Anka-fötter när man rider. Ser fan förjävligt ut! Förstör verkligen hela sitsen något otroligt.
 
Framskrittning.
 
 
Framskrittning och lösgöring (kan man skriva så?). Vilken stor och pluffsig tröja jag har :D
 
 
 
Fin Prins i galopp. Fick en så jävla fin galopp i vänstervarvet! Thomas sa att det hade blivit höga poäng på den om det har varit på tävling ;)
 
 
Pluffströjan ser ut som ett tält, hähä.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback