Tatuering

Idag skaffade jag mig min 8e tatuering! Min sambos kusin håller på att lära sig tatuera (duktig som sjutton är han!) och behövde bland annat en pedal till sin tatueringsmaskin, så han får låna min tills han har köpt sig en egen. Som tack fick jag en tatuering! Och nu framöver så kommer vi fortsätta köra på mitt högra lår; han måste ju få ha ett mänskigt offer att öva på ;)
 
Klockan är bara halv 8 men jag ska baske mig ta och gå och lägga mig snart, är så sjukt jävla trött. Igår gick jag upp klockan 4 (ja, på morgonen) som vanligt och åkte och knegade, och efter det åkte jag till stallet och hjälpte till i ridskolan och red lektion. När jag kom hem skulle maten ätas, lorten duschas av och matlådor fixas. Somnade inte försen närmare 11 på kvällen, och imorse var det upp klockan 4 igen. Sjukt gött att sluta tidigt idag, men imorgon ska jag upp lika tidigt igen så det är lika bra att gå och lägga sig när man är så trött. Alla fattar väl hur mycket folk det är på Gekås en lördag den här tiden på året, så behöver verkligen massa energi tills imorgon haha!

God natt.
 
 



ÅÅÅÅ fan va naaaajs! Ska nog också boka tid snart för lite mer bläck;)

Svar: haha jaaa men hoppas månaderna går fort sen ska jag iväg från bonnhölan te sweden rock å röja ;)

Svar: Fan vad gött! Har du några idéer på g? :D
Whatsername

2013-10-12 // 02:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback