Söndag

Ett stort bildregn från träningshelgen sista dag!
 
Det stod fyra pers och tog kort på Prins och mig innan vi gick in i paddocken. Kände mig inte alls uttittad eller så, haha.
 
 
Flytta i sidled.
 
Tölta lite granna.
 
Vi körde lite kanonkula idag också! 
 
"FRAM MED DJURET!!!" Som Jóhann säger. Och samtidigt samla samla samla, så han inte går på bogarna och är framtung. Min min beskriver nog ganska bra hur känslan i hans galopp är, haha :D
 
De första fyra-fem stegen tölt efter galoppen är faktiskt helt okej!
 
 
Suddig bild, fin häst i trav.
 
Lite mer trav. Vaaarför ska jag böja mig framåt när jag rider lätt?!
 
Haha ingen fager bild, men man ser att jag ibland har en bra sits. Lutar mig minsann inte alltid framåt ;)
 
Galoppii!
 
Samlad galopp i kurvan precis innan vi driver som tusan på långsidan. / Traaaaav.
 
Självklart lite posering på gärdet efteråt! Fina fina (och svettiga) häst!
 
 



Vilken snygging till isis!

Svar: Visst ääääääär han?! :D
Whatsername

2013-10-10 // 09:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback