Rubrik?

Tjosan Trosan. Tjenis Penis.
Nu har jag börjat jobba på Gekås igen, och förutom att jag behöver gå upp klockan FYRA på morgonen de dagar som jag börjar tidigt så jag trivs som fisken i vattnet. Högt tempo med massor att göra, precis som jag gillart. Det mesta är sig likt och det känns verkligen inte som att det var nästan ett år sen jag var där och jobbade sist.
Har fått så jävla ont i fötterna av bara två dagars jobb; blåsor under lilltårna (haha, också ett ställe att få det på) och värk från fötterna till höfterna. Inte så konstigt eftersom jag står och går hela dagarna på betonggolv i ett par sketna skyddsskor. Så nu ser jag ut som en påsketen liten tant när jag går, haha! Tur att jag ska på kurs denna helgen och är ledig i fyra dagar, annars hade jag avlidit..
 
När jag kom hem idag så fixade karlslok och jag ihop en sviiingod fisksoppa. Sen mumsade vi glass, skedade på soffan och jag däckade som en liten gris. Rena rama fredagen ju! Så nu när han är iväg och kollar på fotboll så ska jag bara mysa på sofflocket och kolla på Vikings som har premiär på fyran idag. Såg två-tre avsnitt i våras tror jag, men det var så dålig kvalité på dem så tröttnade ganska snabbt. Seeeeeen, när det är slut ska jag baske mig gå och somna till en bra film. Aj äm verry verry tajärd.
Bäst att liva upp stämningen med lite Sweden Rock-bilder.
 
 
Hahaha alltså..varför ser jag ut att ha världens största panna när jag skrynklar ihop ögonbrynen?!



faaaaen va kul! Längtar så till sweden rock nästa sommar ;)

Svar: haha ja jag är kanske lite värre me min dialekt ;) Det lär ju märkas?:D Ja för fan flytta till göteborg ;D

Svar: Jag meed! Känns jobbigt att det är nio (för det är det va?) månader kvar. fksjnvkmlvfd.Haha, jag tror du är mycket värre ;)
Whatsername

2013-10-10 // 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback