Lördag förmiddag

Nu i helgen är det Jóhann-kurs igen! Här kommer en bildbomb från förmiddagens lektion.
Förresten, varför gör man så otroligt snygga miner när man rider? Har en hel drös med bilder som jag inte vågar lägga ut just pga mina ansiktsuttryck, haha! Av någon anledning så får jag underbett (HAHA!) när jag koncentrerar mig, och då också när jag rider. Ser för fasiken pervers och läskig ut! Får ofta höra att jag ser så glad ut när jag rider, men det är alltså helt enkelt ett fult underbetts-flin som jag inte är medveten om över huvud taget. ähäää.....
 
Sa någon passaktig? Ha ha!
 
Kanonkulan!!
 
 
 
Tungan är ute på vift, som vanligt!
 
 
 
Lite kanonkula igen!
 
Traava kan vi ockå!
 
Prins är expert på att krulla ihop sig..
 
 
Här kommer vi i full karriär! / Välförtjänt paus i hagen innan eftermiddagspasset.
 
 
Gunilla och hennes häst Bylur var såå fina i ösregnet!
 
Jäklar vilken flott trav han fick efter denna galoppen. Tyvärr missade jag att ta kort påre.



JÖSSES vilken galopp, måste vara sjukt att sitta på? :)
Haha mina miner är inget att leka med heller, från dagens tävling (bild som aldrig kommer synas offentligt) ser jag ut som jag gör fågeldansen :c

Svar: Den är sjukt underbar att sitta på :) Han är sånt jävla kraftpaket så det går inte att sätta ord på! Man ska verkligen inte underskatta de små islandshästarna ;) Dessutom har han lika stora steg och känns lika maffig i skritten och traven också, även om det kanske inte syns lika tydligt på bilderna. Aaaahaahaha, fågeldansen?! :D Hade jag velat se :D
Whatsername

2013-10-06 // 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback