Kissade på mig. Typ.

I onsdags hade jag planerat att rida ut på Prins en sväng innan ridskolan drog igång på kvällen. Blev lite tveksam till mitt beslut när jag kom till stallet på eftermiddagen och regnet i princip öste ner. Men tänkte att eftersom han hade gått mycket i paddock veckan innan så skulle han tycka att det var kul att komma ut. Sagt och gjort, det var bara att dra på sig hela regnmunderingen. Och eftersom regnjackan är lite för tight för att säkerhetsvästen (som jag alltid har på mig när jag rider ut på Prins eftersom han är en unghäst!) skulle få plats under så fick västen helt enkelt sitta utanpå allting. En ganska lustig syn, haha! Efter cirka tio minuters ridning så kände jag att det blev ganska blött i grenen..och det var inte för att jag hade kissat på mig, utan för att regnbyxorna började läcka in! Inte direkt världens mysigaste känsla. 
Prins tyckte att världen var lite småläskig när det var blött och regnigt. För vem vet, de Prins-ätande monstren kanske föredrar att vara ute på jakt när det regnar? Vi får helt enkelt börja ta oss ut i skogen i regn så ofta det går så han väljer sig vid det också. Efter att jag har köpt nya regnbyxor det vill säga.
 
Haha, Prins ser ju sådär lagom nöjd ut över att vi ska ut på tur i regnet :D
 



urrk. det är sååå äckligt! mina regnbyxor läckte alltid in i grenen och inte fan kom jag ihåg det tills nästa gång utan jag använde dom igen. Haha.

Svar: Som fan, känns verkligen som att man har kissat på sig! Inte för att jag någonsin har gjort det (vad jag kommer ihåg), men kan tänka mig att det känns så haha.Hahaha, jobbigt! Jag visste att mina började bli lite dåliga, men inte att de var så dåliga xD
Whatsername

2013-10-13 // 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback