Öppet Hus

Varje år så har de öppet hus i stallet där jag jobbar, och då har de också lite tävlingar som de som rider i ridskolan är med i. Det var meningen att jag skulle tävla i terränghoppning och fyrgång med Prins (som jag har varit på Jóhann-kurs tillsammans med två gånger nu), men det blev istället så att jag tävlade med ridskolechefens tävlingshäst Praut :) Kul som tusan var det, och bra gick det också! Kom på delad förstaplats i terränghoppningen, och på delad andraplats i fyrgången! :D












Ni ser ut att ha riktigt roligt :)

Svar: Det ÄR riktigt roligt! :D Sånna där "lek"tävlingar som inte är på blodigt allvar är bäst ;)
Whatsername

2013-06-01 // 20:01:04

Tårna pekar bra mycket utåt på ett par av bilderna ;)
Grattis annars!

Svar: Haha eller hur, ser förjävligt ut :DTack!
Whatsername

2013-06-01 // 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback