Happy Birthday To Me

Min 22-årsdag har spenderats bakfull hemma i min jävlig nedstökade lägenhet. Hade både kalas och fest igår vilket var jätteroligt! Många kom och käkade tårta och kakor, och lite senare så korkade vi upp. Gick inte och la mig försen 7-halv 8 på morgonen och vaknade igen 2 timmar senare, pigg som en lärka! Så ni kan ju tänka er att jag inte gjort så mycket annat än legat på soffan och mumsat i mig gårdagens tårta. :) Hade i alla fall jätteroligt igår, men tycker att det blev lite väl grisigt mot slutet..jag menar, hur kul är det att någon pissar ner ens säng? Och vissa visste visst inte heller att man lyfter upp toalocket innan man börjar pinka. Kan förstå att det inte alltid är så lätt att hantera sin lilla snabel efter att man har fått i sig en del, men att pissa ner väggar, golv och halva holken är ju bara äckligt. Ohwell. Får låta bli att tänka på det äckliga och istället tänka på allt som var roligt :)

Nu vankar det pizza här hemma, och efter den är det nog dags för bingen. Känns som att jag skulle kunna sova i en vecka i sträck. 
Smell you later.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback