Gekås-tant

Efter att jag kom hem från jobbet igår så åkte jag och min sambo en snabb sväng till Gekås (älskar att bara ha 30-40 minuter dit) för att bland annat inhandla lite festivalmat och blanddricka till Sweden Rock. Haha, måste sett roligt ut bland alla proppfulla kundvagnar - två muppar med varsin korg, den ena full med läskeblask, och den andra full med konservburkar. Så ja, vi fick ganska många konstiga blickar :D Anyways. Jag gjorde ett riktigt fynd! De hade mitt favoritschampo Tigi Bed Head 750 ml där för bara 99 kronor styck! Tror att man får pröjsa minst runt 180 spänn styck för dem annars, så jag blev jätteglad. Perfekt nu när det andra Bed Head - schampot tog slut för ett tag sen, och det bara är pyyyyttelite conditioner kvar. Får se om jag gillar Superstar lika mycket som jag har gillat Urban Antidotes :)

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback