Ridhelg

Nu blir det väldigt mycket häst här känner jag, men eftersom jag jobbar i ett stall så gör jag inte så mycket annat om dagarna, haha :)
Ohwell. Har haft en sån himla bra och hästig helg! Fick en kurs för en superduktig islandstränare som heter Jóhann av henne som jag arbetar hos. Är så himla himla nöjd och glad över att jag fick den här möjligheten! Mycket tips och råd hur jag ska arbeta 5-åriga Prins, som precis varit på töltsättning. Så nu när man har varit på kurs för Jóhann och sett hur jäkla duktig han är så känner man att man har vääääldigt många år kvar i ridningen, haha! Tur att man bara är (snart) 22 år och har hela livet på sig att utvecklas och bli en bättre hästmänniska :)




Vill också rida islandshäääst!

Svar: Det är sjukt kul! Men svåååååååårt!
Whatsername

2013-04-04 // 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback