Midsommarafton

Har nu återhämtat mig från midsommarfirandet, och till min besvikelse blev inte alls många bilder tagna under själva partajandet på kvällen. Och jag hade ingen midsommarkrans. Ohwell. En helt sjukt kul kväll hade vi i alla fall med massa fylla, mat och hårdrock. Självklart mådde man precis så som man förtjänade dagen efter, haha!

Eftersom jag inte tål sill så blev det tonfisk för min del istället, haha! Funkade hur bra som helst! :)
 
Mitt i maten började det att spöregna, så vi sprang in. Alla utom några tappra som tvunget skulle sitta ute och äta sin sill, bara för att det var midsommarafton. Haha what?
 
 
 
 
Ungarna hade fina midsommarkransar :)
 
Sedan började såklart partajandet. OJ vilken kväll! OJ vilken fylla! Helt fantastiskt!



Preeeecis så midsommar ska va, vi borde parta ihop snart babe ! Jobbas d hela sommarn ??????

Svar; miss you to fina mimmimus ! :)

Svar: Vill såååå gärna festa ihop med dig snart, men är typ lusfattig "/ Är arbetslös och värdelös just nu, så det lilla jag får räcker precis så jag får mat på bordet och kan betala hyran. Typ "/ Och måste spara som fan så jag har råd att åka upp till Stockholm den 13e. BUHU! Livet är hårt ;)
Whatsername

2013-06-24 // 08:48:20

Inte bra göllet meeeen det var därför min förjävla plan om att jag kommer te dig runt 32,33 veckan sörrru??? :D oooo längtar :D <3 ( btww, svara på min blogg... ser ju aldrig svaren,,,eller tja bara om jag går in på din sida o behöver gräva i kommentar fältet på gamla inlägg :P )

Svar: Det är en förjävla bra plan :D
Whatsername

2013-06-27 // 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback