Kenza Zouiten

Såhär blev teckningen på Kenza! Svinrolig att göra, men halsbandet var verkligen förjävla svårt..är hur som helst väldigt nöjd ändå :) Började med denna för kanske..hmmm två år sedan? Den förblev ofärdig och har alltså bara legat i min mapp. Tills för två veckor sedan när jag blev sugen på att göra klart den! :)

Tror att min kamera sakta men säkert börjar ge upp; bilderna ville absolut inte bli knivskarpa. Hoppas ni ser i alla fall några detaljer tills jag lyckats samla ihop till en systemkamera. Vilket lär ta ungefär hundra år, haha!









Du är verkligen duktig. Jag såg bilden på instagram och tänkte "är det kenza?" så man ser verkligen att det är hon även om man iinte vet om det.

Svar: Vad snäll du är, tack så jättemycket! :)
Whatsername

2013-06-01 // 22:56:29

du är riktigt duktig!!

Svar: Tack så mycket! :)
Whatsername

2013-06-03 // 00:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback