Fin balle!

Våran balkong är visserligen längre än de flesta andras, men den är så jävla smal så det har alltid känts lite smått hopplöst att få det fint utan att det ska vara trångt att gå omkring där. Och några pengar över till blommor och grejer har inte funnits heller, så den har mest varit ett ställe där jag ställt undan grejer som jag inte orkat gå ner med till förrådet, ähä. Men så igår så var jag hemma i Falköping för att hämta hem Kosmos (inte sett korven på 10 dagar!), och då tog mamma och jag en tripp runt bygda och fixade bland annat fina blommor till mig, och så har jag fått låna lite krukor tills jag köper egna. Vilken fantasktisk morsa jag har :) Så nu är det minsann riktigt mysigt när man sticker ut näsan på balkongen! Och ingen är lyckligare än Kosmos som nu har en hel kruka med gräs att tugga i sig, haha! Kossan själv. Har även hängt upp lite ljuslyktor i taket, så på kvällarna när alla ljusen är tända är det verkligen supermysigt!

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback