Ännu mer Sweden Rock!

Att komma hem från Sweden Rock och få ungefär hundra fula (och roliga) bilder taggade på sig på Facebook kan ju vara något av det bästa som finns! :D Speciellt när man inte ens minns när de togs, haha! Underbara Sweden Rock, jag saknar diggg!

HAHA någon ligger däckad i vårat tält bakom!

 
 
 
 



alltså Blööööh för jag inte åkte med så jag kunde dreggla över dig snygggfaaaaan! nästa år SKARE BLI AV !!!! :D <3

Svar: JA DIN JÄVEL att du inte var där i år! Var fan bästa året i år, så jävla kuuul! Plus att det var svinbra väder VARJE dag, helt jävla fantastiskt ;) Så om du inte kommer nästa år så får du på moppo! <3
Whatsername

2013-06-25 // 08:58:14

SRF var mäktigt i år speciellt torsdagen coola bilder har också lagt upp en del bilder från SRF på min blogg

Svar: SRF i år var GRYMT! Kan nog varit det bästa året av gångerna jag varit där. Ska kolla dina bilder!
Whatsername

2013-07-07 // 16:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback