Gräsänka

Tidigt imorse så åkte killen upp mot Dalarna för att jobba i elva dagar. ELVA!! Okej att det är ganska gött att vara ensam de första två dagarna, men sen blir det bara jobbigt tråkigt. Ohwell, får hoppas att dagarna går fort! Kanske drar upp till päronen i Falköping nästa vecka också, mycket roligare att vara med dem än att uggla här :)

Hade tänkt åka och rida någon gång mellan elva och ett, men termometern visar runt 27 grader (i skuggan!), så jag tror att jag väntar några timmar. Vet inte vad jag ska göra fram tills dess. Städa kanske? Eller prata med mina blommor på balkongen. Lever ju rena rama pensionärslivet! Lika bra att sätta sig i soffan och börja virka.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback