#gladutavbarahelvete

Alltså BLÄ vilket krångel det har varit denna veckan inför Maiden! Våra planer som vi har haft sedan länge gick (utan att gå in på detaljer) åt helvete och vi försökte lösa det på flera sätt, men det fanns ingenting som funkade, varken logiskt eller för vår ekonomi. Så sambon och jag hade tänkt skita i att åka och sälja biljetterna. Gissa hur det kändes att behöva sälja någonting som man har väntat i nästan ett år på, som dessutom var hans 23-årspresent från mig. Nej fy fan. Så vi tog (det egentligen jävligt korkade) beslutet att åka upp imorgon ändå. Och eftersom jag får ta feta omvägen förbi Bromölla för att hämta upp karlslok som är där och spelar med sitt band på en festival så kommer jag få köra/åka/sova bil dryga 90 mil imorgon. Lär ju vara jäävligt mör. Och så en Maidenkonsert på det, WOHO! Hoppas att vi tog rätt beslut trots allt.. Men jävligt lyckliga är vi båda två just nu i alla fall :D

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback