iPhoney

Aaaaaah, känns som att jag har fått en fet käftsmäll. Har haft jätteont i bihålorna hela veckan och ansiktet känns svullet som en vattenballong. Hela kroppen känns konstig och öm, och jag snorar som något sorts monster. Härliga grejer! Sen så är en av visdomständerna igång och växer lite, så det ömmar på ena sidan av underkäken. Bara att bita ihop och knapra ipren!

Som tur är så händer det jävligt bra grejer också. Okej att jag deppade ihop lite där när min kära 3GS brakade i golvet igår kväll. Tänkte ringa mitt försäkringsbolag, men kände att näää..orkar inte krångla med reparationer och sånt jobbigt. Så jag ringde min operatör tidigare idag och fixade en iPhoney 5 istället. Hur gött?! Och snabba puckar var det - får den senast på tisdag! :D Ska minsann kika på lite fina skal och sånt nu innan jag däckar på soffan till The Dark Knight Rises.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback