This sucks

Hej hej hemskt mycket hej. 
Idag mår jag som en påse skridskor - förrförra veckan hade jag bihåleinflammationen från helvetet. Förra veckan hade jag spränghuvudvärk och fruktansvärt ont i halsen och trodde ibland att jag skulle hosta upp lungorna. Nu i helgen blev halsen ännu värre, plus att bihåleinflammationen kom tillbaka. Fan vad underbart! Not. Kände att en till vecka med Ipren kanske inte är så himla bra, så jag ringde faktiskt vårdcentralen innan. HAHA! Att jag skulle ringa vårdcentralen är någonting som jag aldrig trodde skulle hända, för jag pinar mig hellre igenom att ha omänskligt ont i magen eller spy mig igenom en bihåleinflammation än tar mig till någon läskig läkare. Anyways. Fick någonting utskrivet för bihålorna och imorgon ska jag få ta bakterieprov för halsen. LÄSKIGT! Men skönt att jag förhoppningsvis blir frisk snart. Att må skit hela tiden är fan inget roligt.

Annars då?
Har haft en jättebra helg hemma hos föräldrarna i Falköping - hälsat på min kusin Therése (som jag iofs mer ser som en kompis) och kikat på hennes nya lägenhet och kissekatt Charlie, shoppat lite i Skövde, ätit massor av glass med päronen och busat med kissekatterna. Fast mest tagit det lugnt.
Nu väntar jag bara på att min snygga karl ska komma hem så jag kan ta mig till närmsta apotek och få i mig lite meducin. Och köpa lite föda så man inte svälter. Sen ska jag bara kraschlanda i soffan och tycka synd om mig själv resten av kvällen. DÖÖÖÖR!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback