Mornin'

Vaknade för snart en timme sen av att lurvbollen PRRRade och hade sig och ville upp i sängen och mysa. Inte mig emot. Tänkte snart snöra på mig promenadskorna och gå ut och gå en sväng innan jag startar med allt som ska göras idag. Har inte kunnat promenera på ett bra tag nu då jag har haft ont i knät efter att en häst skulle sjasa bort en insekt vid mitt ben (när jag satt på) men råkade krocka med mitt knä och träffade kanten av knäskålen. Det gjorde så jävla ont att allt började snurra och jag var tvungen att stanna hästen och bara sitta och andas ett tag, haha. Så det har varit lite svullet och jag har haft rejält ont. Men nu är det äntligen borta så nu kan det minsann börjas promenadas igen :)
Bäst att sticka ut innan det börjar regna. Smell you later!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback