Kvällsbabbel..

Nu har ridskolan dragit igång igen efter sommarlovet, och jag ska som vanligt hjälpa till tre dagar i veckan :) Kommer dessutom ha tid att rida Prins alla de tre dagarna, och en av de dagarna så ska jag vara med i en ridskolegrupp med honom så han vänjer sig vid det. 
Red ut på honom själv idag och det gick hur bra som helst, känns verkligen att det har hjälpt att ligga först för han känns tryggare för varje gång jag rider ut honom; går fram överallt och blir mindre och mindre tittig. Och så bra som han gick i tölten idag har han aldrig gjort innan, i alla fall inte när jag har suttit på honom haha. Så jäkla kul när man känner sån skillnad från gång till gång och hur allt går framåt, vilket är det roligaste med att rida unghäst. Blir så jäävla glad! 

Imorgon ska jag orka gå igenom alla bilder som jag (och alla andra) tog i lördags. Vill nog helst inte se, haha..my god. Vilken kväll. Tills vidare blir det bilder på när Jóhann rider Prins. Hittade dem på Facebook, så himla kul att ha :D Lilla plötten, så fin han kommer bli!

 
 



Åh så himla mysigt det låter! Bara älskar känslan av att vara i ett stall!

Svar: Ja, det är helt underbart :)
Whatsername

2013-08-27 // 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback