Heja heja!

Under veckan som gick så kände jag mig väldigt duktig, för förutom de nästan nio timmarna i sadeln så var jag även ute och gick/sprang i sammanlagt fyra och en halv timme. Oooooch så en jävla massa squats och benlyft på det. Ganska okej för en soffpotatis! Var dessutom väldigt duktig med käket (tills Olle kom hem med en jävligt god bröllopstårta..). Belöningen? Jag gick UPP i vikt, haha! Får helt enkelt skylla lingonveckesvullnad (bra ord va?) och ta nya tag för denna veckan :) Känner mig så jävla plöffsig och otränad, och det ska baske mig bort! Vill ha en bra kondis och känna mig stark, inte degig, svag, trött och mullig. Nej fy fan. Så framöver blir det massa positiva tankar, motion och bra käk! Heja heja!
 
Haha, måste ju säga att Prins och jag inte är de bästa på att posa :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback