Fina naglarrrr

Jag har haft akrylnaglar nu sen juni kanske? Och det har varit kanonbra! Kan verkligen inte ha långa naglar annars eftersom de går sönder och skivar sig aslätt, speciellt när jag håller på i stallet och med hästarna. Men akrylnaglarna har hållt svinbra, och allt från hästskötsel och ridning till mockning och att hålla på med vatten är nemas problemas. Men nu börjar de typ vittra sönder, haha! Akrylen och den riktiga nageln har gått isär på nästan alla naglar, och på tre av naglarna så mycket att jag bara har kunnat ta av dem. Sen är glittret nästan helt bortslitet på tipparna och det ser lite allmänt förjävligt ut. Så nu börjar projekt pilla bort akrylnaglar med hjälp av synål och nagelsax! Inte så jävla bra för naglarna, men just nu saknar jag mina kortklippta och svartmålade väääldigt mycket..
 
 



svar: Hahahahaha! Åh, jag dog lite nu xD var tvungen att kolla om jag hade skrivit röven ;)

2013-08-19 // 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback