Brudarna

GODMORGON!
Idag är det en riktigt bra dag! Jag vaknade av mig själv för typ en timme sen och är svintrött. Men inget gör väl det, för lite senare ska jag bege mig in till Varberg och träffa mina två favoritbrudar Emma och Evelina! Vi jobbade ihop på Gekås förra året och fortsatte umgås efter det. Emma bor fortfarande kvar i Varberg, men Evelina, som tidigare bodde i Falkenberg, flyttade tillbaka till Skellefteå som hon från början kommer ifrån. Så vi har inte träffat henne på evigheter! Men nu är hon nere och hälsar på på Bästkusten :) 

Ikväll var det meningen att jag skulle träffa Veronica och rida på hennes häst Raudhetta. Hon köpte henne någon gång i maj, och jag har inte hunnit rida henne än! Men lilla rödis har antagligen fått IR (insulinresistens) och kanske till och med måste avslivas. Så det blir såklart inget med det idag. Usch, blir så ledsen :(
Istället ska jag tvinga karlsloken att kolla på film hela kvällen med mig! Han har varit iväg sen i måndags och jobbat (IGEN!) och kom hem igår kväll. Så vill såklart passa på att vara med honom, för på måndag åker han iväg (IGEN!) och kommer inte hem försen till helgen. Vi träffas aldrig längre, haha! 

Nu ska jag börja snygga till mig så Emma och Evelina inte svimmar av skräck när vi träffas. 
TJING!

Mina snyggingar i högform!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback