Overknee


Myser runt i knästrumpor idag, perfekt nu när det börjar bli kallt ute. Förra året hade jag alltid på mig knästrumpbyxor under de kalla månaderna (känns det som i alla fall), och det kommer bli likadant i år. Älskart!
Idag ska jag på hoppträning. Första gången på över ett halvår som jag kommer hoppa, så det blir spännande, haha. Får se hur spännande träningsvärken kommer bli. uuuhhh.. Det blev ingenting förra veckan för det ÖSregnade hela dagen, och ingen vill väl riskera att hästarna halkar. Så vi flyttade fram den istället. Är superpeppad :D



Sv: Haha! Visst är det? Satt och lyssnade på bandit och självklart spelar de dem låtarna flitigt där. :P

Svar: Så sugigt med Bandit, de spelar....väldigt få BRA låtar i timmen, resten är bara "höppelihöppeliee-völbeat-höppeli-jagsjungersomattjagharenkukihalsen-höppeli". HAHA hatart :)
Whatsername

2012-09-28 // 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback